html> Smile Dear
Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; Met My Buddys
Tuesday, March 12, 2013 | 1:30 AM | 1 comments
Assalamualaikum..
In The Name Of Allah The Most Merciful

'' Best friends are people you know, you don't need to talk to every single day. You don't even need to talk to each other for weeks, but when you do, it's like you never stop talking ''

Alhamdulillah hari Rabu yang lepas I've met my lovely Wiempsul selepas 2 tahun berpisah. Semuanya dirancang dengan baik cuma last minute planning. Cuma sadly hanya 8 orang yang dapat pergi out of 10. Yang lagi 2 orang tak dapat join sebab seorang dekat kl and another one kerja. Hmm

Sejarah Wiempsul..
Wiempsul ditubuhkan pada 2010 masa tuh everyone baru berumur 15 tahun. Perkenalan yang singkat hanya beberapa bulan end up kitaorang buat macam geng lah sebab semua 10 orang satu kepala. Ke hulur ke hilir mesti 10 orang. Its like macam kitaorang nie popular dekat sekolah lama sebab geng 'wiempsul'.

Wiempsul act stand for nama kitaorang 10 orang which is:

W- Wawa
I- Ieyna
E- Eqin, Effa
M- Maya
P- Piqa
S- Seybah, Syirah
U- Umai
L- Liya

Tak pernah terfikir nak tubuh geng-geng bagai nie. Tapi sebagai kenangan maybe.. Nanti dah besar macam sekarang nie even baru berumur 18 tahun tapi dah rindu zaman dulu kala. Dalam setiap orang of course ada kelemahan & kelebihan masing-masing right? Macam tuh jugak kitaorang 10 orang. Ada kuat merajuk, ada yang kuat marah, ada yang suka mengalah & ada juga yang suka membebel macam mak-mak contohnya aku! *fyi, dorg suka panggil aku 'mummy' or 'mummy monster' Hahaha XD 

Kenangan dulu selalu terimbau-imbau. Biasalah masa bersama-sama tak rasa apa-apa tapi bila dah berpisah baru teringat semua. Bila dah 2 tahun tak jumpa sebab aku pindah sekolah, tuh yang rasa nak jumpa balik. Nak eratkan lagi ukhuwah yang telah lama terpisah.. Nak jalinkan balik. So tuh yang aku planned kitaorang jumpa. 

Act ada some reasons kenapa aku nak jumpa. Firstly sebab rinduuu sangat-sangat! Secondly, selama 2 tahun tak jumpa bila time birthday aku tak bagi apa-apa present cuma ucapan & doa, jadi aku niat nak belanja dorang semua makan sebagai tanda hadiah untuk birthday yang dah lepas & yang akan datang. So fair lah kan semua dapat cuma tulah lagi 2 orang tak dapat join. Ehm tkde rezeki..

Bebel punya bebel nah gambar masa kitaorang jumpa 6 Mac 2013 #kfctime!






Last but not least..




Serious talk the best moment ever! Thanks korang sebab agreed untuk jumpa. tsk tsk :') officially aku nak confess yang aku sayang korang sangat-sangat! Allah pertemukan kita semua dalam keadaan yang sangat indah. How we met.. How we use to know each other.. How we always there for 10 of us..How we spread our love.. How we laugh.. How we cry.. Everything because of Allah! Kalau Allah tak temukan kita 10 orang nie there's no 'Wiempsul' kan? Allahurabbi :')

Semoga ukhuwah yang terjalin 10 insan yang dipilih oleh Allah ini berterusan hingga ke akhir hayat & till Jannah insyaAllah. Dalam setiap persahabatan, tiada yang sempurna. Walaupun wiempsul sekarang tak macam dulu.. Ingatlah macam mana Allah temukan kita semua bermula dengan senyuman & aku harap pengakhiran kita nanti juga dengan senyuman.

Untuk semua, selama kita berkawan.. Aku minta maaf andai aku pernah sakitkan hati siapa-siapa. Dari hujung rambut sampai hujung kaki andai aku ada buat silap harap korang semua maafkan. Hopefully tak ada yang simpan dekat dalam hati. Halalkan segala-galanya sama ada makanan or minuman yang korang beri, ilmu yang pernah dicurahkan.. Semoga semuanya Allah berkati. InsyaAllah :')

Terima kasih diatas segala senyuman, gelak ketawa, masam muka, amarah yang pernah korang berikan. InsyaAllah itu semua kenangan dalam hidup aku. Wiempsul act gift from Allah to me. Sayang cinta rindu wiempsul lillahita'ala :')

Assalamualaikum..



Old things | New things